learning

De la Rosa Gómez Anabel,Meza Cano José Manuel,Miranda Díaz Germán Alejandro (2019) Rubric to Evaluate Open Educational Resources for Learning . González Santiago Edith(Colaborador),Rivera Baños Judith(Colaborador),. Behav. Sci. 2019, 9, 126. DOI: https://doi.org/10.3390/bs9120126 . [Texto]. Recuperado de: https://bine.iztacala.unam.mx/index.php/texto/rubric-evaluate-open-educational-resources-learning

Resumen

The Open Educational Resources (OER) are digital materials with the characteristic of being accessible for educators and for users who wish to use them or reuse them to learn about a specific topic, to teach or for research. The characteristic of being open allows the freedom to use them, study the content and apply the knowledge acquired through them, in addition to redistributing them and making changes or improvements.

Nombre del primer autor
Nombre del segundo autor
Nombre del tercer autor
Fecha de publicación

Benefits of learning technology standards

Citar como (video):

Wilson Robin (2012) Benefits of learning technology standards. Miranda Díaz Germán Alejandro(Organizador). Encuentro en Línea de Educación Cultura y Software Libres EDUSOL,Edición 2010. [Video]. Recuperado de: https://bine.iztacala.unam.mx/index.php/video/benefits-learning-technology-standards

Resumen

Wilson, R. (2010). Benefits of Learning Technology Standards. Sexto Encuentro en Línea de Educación, Cultura y Software Libres.

Fecha de publicación